More than words

2010-05-12 @ 22:47:31
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Lyssna bara på texten, den stämmer in. Annars suger låten..!

Om jag faller..
Lovar du att ta emot mig då?
Om jag sviker dig..
Lovar du att förlåta mig?
Om jag tappar bort mig i mörkret..
Lovar du att vara mitt ljus?
Om jag ramlar och gör illa mig..
Lovar du att vara mitt plåster?
Om du dör före mig..
Lovar du att vänta på mig då?
Om jag försvinner..
Lovar du att leta efter mig?
Om jag saknar dig..
Lovar du att du ta emot den saknaden?
Om jag säger att jag älskar dig..
Lovar du att tro på dom orden,
att du är vackrast på jorden..

Leonie Palmqvist, lova mig en sak.. Att aldrig glömma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0