Torsdag 13 maj

2010-05-13 @ 11:55:19
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Goodmorning people!♥

Nu ska jag snart sätta mig & ära frukost helt ensam bara för att alla andra har redan
ätit. Det suger att ingen väcker mig..! Anyway..

Idag ska jag vara med Leonie & Crille, dom var tillsammans förut men inte längre, ska
försöka fixa ihop dom igen. Ingen visste om att jag är liten hemlig kärleksagent, det
trodde ni inte va? Haha, men kanske tar med mig kameran, har dock inga nya batterier
ännu! Det är trist. Leonie slaggar nog här sen, massa gäster kommer enligt mamma,
så får se hur kvällen kommer se ut.. Måste dra mig mot frukostbordet nu.


Orkar inte ta några "right now" bilder nu så ni får 2 från igår!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0