Speciell vän

2010-05-07 @ 20:17:15
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Jessica Korpelainen..!♥

Det du skrev på din blogg till mig gjorde mig chockad. Du får mig så glad! Alltså
vi blev bara vänner av en slump eller vad man ska säga? Du och Ida var med
varandra och jag frågade om jag fick vara med..vi hade bara chattat på msn &
smsat innan. Och allt vi gjort hittills har varit underbart. Längtar till på tordag jag
med, det kommer bli skit kul. GOSH, I LOVE YOU! Tänker inte ta dig ifrån alla dina
vänner som folk tror att jag gör, tänker bara älska dig och låta dig ha dina vänner
ifred! Du betyder skit mycket, du är min lilla persika, minns du? :-)

Anyway, ILY JESSICA ÄNGEL KORPELAINEN! Haha, jag är bäst för jag är typ den
ända som kan stava ditt namn utan till. Ska aldrig sluta älska dig. Jag ♥ Dig!
Hoppar jag, lovar du att följa med då? Det skulle jag gjort! Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gumman jag skulle hoppa med dig om du hoppade! Jag skulle dö om du gjorde det , Jag ska finnas för dig förevigt. Jag lovar att jag aldrig skulle svika dig jag lovar att du är en av de bästa sakerna som hänt mig , Du är helt enkelt bäst , Du är Linnea Ljung och ingen falsk cp människa ! Du är helt enkelt Linnea Ljung den underbaraste , Du har funnits för mig och jag finns alltid för dig Linnea ! Jag älskar dig Mest( Om det inte blir tjock text så är det fel :P) Älskar dig babu!

2010-05-07 @ 20:24:53
URL: http://sweettiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0