Soulmate

2010-05-15 @ 16:45:00
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Du är mitt liv.
Du är mitt fucking allt.
Kan fan inte leva utan dig.

Tänk allt du gjort för mig?
Allt betyder grymt.
Har det alltid bäst med dig!

Ingen kan sklija på oss.
Inte ens dom som inte respekterar det.
Finns alltid här för dig.

Kommer älska dig föralltid.
Vad som än händer
är jag alltid din skyddsängel.

Om du dör före mig så får du vänta vid
grinden och vaka över mig som alla
änglar i himlen.

Det ska alltid vara du & jag.
Du är min bästavän.
Hoppar du, tar jag inte emot dig,
utan jag följer med!

Ida Karmesjö Björk. MITT ALLT! ♥
/ Din bästavän.

Jag sitter på ett berg och gråter, du sitter bredvid mig.
Du vänder dig om och frågar: Kommer du alltid att älska mig?
En tår faller ner i havet. Jag svarar: Den dagen du hittar tåren,
den dagen kommer jag att sluta älska dig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Linnea, när ska du göra min design ?! Du har ju sagt jättelänge att du ska börja på den ;) <3 PUSS ILY

2010-05-16 @ 20:57:27
URL: http://ffabulouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0