Ska äta

2010-05-14 @ 18:00:06
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Hej allesammans!

Till Sofia om designen: Du kan maila mig på: [email protected] Du kan skriva
hur du vill ha den och vad det ska stå osv.

Gick ut med Ida en stund & hon skulle äta klockan 6 och då tänkte jag passa på
att äta nu jag också. Har försökt fått tag på Valeria men hon svarar inte, har till
och med ringt hennes mamma. Så ja, vi skulle ju ändå kanske vara med söndag
så då får vi väl vara dårå! Ida sover över här idag iallafall, vi ska först vara med
Migge och Crille kanske hemma hos Ida, sen drar Ida och jag till mig senare..


Älskar dig Johanna Rindå. Du är min livsglädje! ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle ♥

hej! grym blogg <3 :) måste bara fråga en sak, hur gammal e du? kram!

2010-05-14 @ 19:32:42
URL: http://finastebrunetterna.blogg.se/
Postat av: Johanna The best l l Love Linnea

Äslkar dej mer Linnea ! Utan dig i mitt liv skulle det suga, vara skit tråkigt. Tack för att du finns ! :D <3

2010-05-14 @ 22:15:25
URL: http://johannariinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0