Romina Capodiferro

2010-05-09 @ 22:22:05
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Även fast vi haft det svårt så har vi kämpat oss igenom det här, hoppas jag?
Älskar dig sjuuukt gumman. Vi kommer ha skit kul på tisdag, du har alltid
funnits där för mig, även fast många snackat skit om mig så har du typ inte
brytt dig & det gör mig glad. Ska börja med att lyssna på dig nu för du har
fått mig att må bra och ställt upp för mig! Kommer alltid finnas för dig och ska
alltid tro på dina ord, du är så jävla fin, snäll, cool och helt underbar! Det ska
alltid vara vi, alltid bara du och jag, right? Det jag vill säga.. jag älskar dig.

Du betyder grymt! ♥

*ingen bild*

Kommentarer
Postat av: chiara

Linnea, seriöst, vi tappar kontakten, vi glider isär.. :/

Vill inte att det ska bli så här, saknar dej syster! <3

2010-05-09 @ 22:35:51
URL: http://cchiaracapodiferro.blogg.se/
Postat av: romina

haha chiara dra ! snorunge-.- linnea är min

2010-05-10 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0