Rast

2010-05-20 @ 10:42:16
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hejsan folket!♥

Just nu är jag & Valeria hemma hos mig. Vi fixar oss lite, vi ska typ till henne också
för hon ska byta om! Vi ska äta lunch kl. 11.00 och sen har vi lite rast till och efter
det så ska vi springa skogåsstaffetten, men jag ska ju inte vara med. Inte Valeria
heller. Men ska ju stå med Leonie, Johanna, Jessica och Olga, och jag dissar faktiskt
inte Valle för hon ska stå med Iman bebo! :-) Haha, men ah vi ska nog dra oss mot
henne snart, så skriver när jag kommer hem..

Juste, ska bada med Leonie och dom efter skolan så kommer hem kanske vid 6, får
se om jag hinner uppdatera något mer, för ska storstäda och sånt ikväll. Puss!♥



Lite skruttig bild sådär..! ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0