Om resan i sommar..

2010-05-11 @ 16:07:39
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Angående resan i sommar & för er som är intresserade..

Jag åker den 19 Juni, och kommer hem den 15 augusti eller innan, men är osäker på
om jag vill åka hem själv sen? Är inte det lite tråkigt. Om det är för dyrt att åka till
Kroatien, Grekland eller något annat grannland så tänker vi bila ner till Montenegro som
ligger närmast. Då bilar vi ner med Alicias storasysters husbil om hon & Henrik
kommer ner! Det låter kul. Men vet ni vad? Kan ta med mig min laptop, för dom har
internet i deras hus, nice va? Så kan blogga iallafall och lägga ut bilder varje dag. Skit
glad över bara det liksom? Och det är mycket som ska göras innan resan även fast det
är ungefär en månad kvar, den månader kommer rusa iväg. Jag och Alicia vill köpa
en gigantisk pool som vi kan ha på balkongen, balkongen är nästan lika stor som min
lägenhet typ? Awesome, längtar så jag spricker! Alla kommer sakna mig.. :-/

Det som ska göras innan resan;
- Fixa pass till mig
- Ringa om någon försäkring, ifall jag skulle bryta armen eller liknande..
- Hämta ut kläderna jag har beställt
- Fixa ny resväska, en mjuk som inte väger så mycket!
- Åka till Alicia några dagar innan
- m.m

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha lite mindre än din lägenhet är den nog:P Den är lika stor som ditt vardagsrum ungefär, lite större kanske..

2010-05-11 @ 17:13:13
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: ida

JAG GJORDE EN NY HEADER FÖR AJG BÖRJA TRÖTNA..

2010-05-11 @ 17:30:44
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0