Ny outfit

2010-05-28 @ 14:56:13
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Hej allihopa!


Idag är det en bra dag, det är fredag liksom. Wiho! Men ska ändå inte hitta på något
speciellt, vara hemma och chilla, sitta med Julia & Lena och resten av familjen. Det blir
mysigt. Tänkte blogga mycket idag eftersom jag inte ska göra något, men mest update
kommer runt 8-9 tiden för då har storasyster Julia gått till jobbet och mina föräldrar
ska nog med!

Hörrni, Julia smsade mig igår och det stog: '' Skulle du kunna tänka dig att provspela för
en roll i en film, har en lapp här som du ska få. Lämnar den imorgon, puss lillasyster! ''
Jag blev ju helt chockad, jag bara vafan är det här liksom? Hon måste driva, men det gör
hon ju aldrig, tycker ni jag skulle passa som en moviestar? Haha, roligt ju! Men får se.

Här är iallafall dagens outfit, med nya kläder!

♥ Jeansjacka från Ginatricot
♥ Rosa linne från Ginatricot
♥ Svart tuptopp från H&M
♥ Treggings från BikBok
♥ Armband från H&M & Åhlens
♥ Gammalt halsband från Glitter



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vem är den där julia?

2010-05-28 @ 15:38:27
Postat av: Isabella<333333

JA DU SKULLE PASSA SOM FILMSTJÄRNA !!!!



gud va kul , va är det för lapp ?? , vill du själv provspela ??! vad roligt de skule va o se dig i en film :))

2010-05-28 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0