Mina kläder har kommit

2010-05-27 @ 19:44:10
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla bloggläsare!♥

Yey, vet ni vad? Min fina jeansjacka kom idag, orkar inte ta bilder på den. Ni får nöja er
med bilder när jag använder den. Beställde också ett rosa linne, resten av kläderna
kommer nästa vecka, hoppas mina skolavslutnings kläder hinner komma då! Är inte
alls sjuk, eller jag tycker inte det är att  vara sjuk när man har öroninflammation, bara
för att man inte går till skolan måste man inte vara sjuk? Eller jo, men för mig är sjuk
att vara förkyld, kräkas, ha feber, m.m

För er som undrar nu då, så har jag öroninflammation vilket är jävligt trist! Det tjuter,
gör ont, är döv i öronen. Inte döv, men kan knappt höra, måste också ta ett jädrans
pencilin, fyfan jag spyr snart! Skulle varit med Ida & Stephanie idag, men klarade inte
av att gå till skolan, om jag blir bättre imorgon får vi hitta på något då!

Jag & mamma håller på och tvättar, vi har rensat min garderoben idag, vet ni hur mycket
kläder jag slängde? Drygt 100 plagg, men det är lika bra, för snart kommer det ju typ
100 plagg till så nu finns det plats för dom i garderoben! :-) Yesbox, snart kommer en ny
design också, håll utkik!


Saknar tiderna med dig Olga Thörnevik!

XOXO - Jag vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0