Mina änglar!

2010-05-14 @ 13:07:32
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej alla underbara läsare!♥
Är lika svettig som en rostad macka som precis kom ut ur brödrosten!

Vet ni hur varmt det är i Idas rum eller? Fyfasen..och så gick man hem i det hära
kallsvettiga vädret. Måste hoppa in i en dusch strax. Ville vara med Leonie men hon är ju
sur på mig, jag är tydligen falsk? Anyway om jag orkar nu på dagen ska jag kanske vara
med Ida, Johanna, Crille och Migge en stund och sedan vara med Valeria mot kvällen. :-)
Får se hur jag känner mig efter duschen.

Vi tog typ över 100 bilder igår, skit många. Så ni får dom när jag har duschat eller ni kanske
får dom snart om inte mamma är klar i badrummet eller om det inte är så segt att ladda upp!

XOXO
- linnea ljung ♥
Skit gammal bild...?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååååh din bloggg är så jävla grym!

Tänkte bara fråga om du gör designer gratis? Svara gärna inne på min blogg! Puss sötnos :)

2010-05-14 @ 14:45:46
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0