Lördag!!

2010-05-22 @ 12:54:06
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Hejsan allihopa!♥

Mysigt väder idag, sist jag kollade var det 23 grader i skuggan. Vaknade ganska sent idag!

Måste iallafall börja fixa iordning mig nu, för vi ska snart gå och möta min morbror som
har kommit ner till Stockholm från Kalmar, han ska komma med sin kompis Victor tror jag
han hette? Och hans hund, en Rottweiler, har ju också en lite Rottis så det passar ju bra?
Även om dom ska vara här ett tag så kommer Leonie i eftermiddag, vet inte vilken tid..?

Mina föräldrar tycker Leonie är så söt, för hon addade min pappa på facebook bara för att
skriva att jag skulle försöka få tag på henne. Hon är verkligen så gullig. Ni som undrar så
känner hon min familj bäst så hon bryr sig inte vad hon säger, det är som om det vore som
hennes föräldrar liksom. Lena & Julia kommer hit senare, I think? Så det blir nog roligt, det
kanske kommer lite annat kul folk också? We'll see.. we'll see.. Hejdå, hörs senare!


I miss you,

Kommentarer
Postat av: LEONIE

LINNEA!!!

NÄR SK AJAG KOMMMA HAHAH JAG HAR DAMP SKAFFA DIG MOBIL :)

!!! RING MIG!

2010-05-22 @ 13:16:40
Postat av: LEONIE

Postat av: LEONIE



LINNEA!!!

NÄR SK AJAG KOMMMA HAHAH JAG HAR DAMP SKAFFA DIG MOBIL :)

!!! RING MIG!

2010-05-22 @ 13:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0