Kebab tallrik

2010-05-30 @ 17:36:48
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej alla läsare!♥

Som ni ser nedanför så har jag precis skrivit lite om mina underbara vänner. Väntar
på mamma, hon är och handlar middag. Visst är vi nyttiga? Vi ska äta från Grillen,
jag ville ha Kebabtallrik, så hoppas jag får det. Hon köpte lite gott till senare ikväll
för vi ska mysa eftersom det är Morsdag ju, lite mysigt sådär!

Imorgon är det måndag och slutar ganska sent, efter 3 någon gång, har fortfarnade
inte lärt mig alla tider på schemat. Haha. Efter skolan ska jag ju på provfilmningen,
hoppas jag klarar mig, tänk om jag får värsta paniken och bara springer ut! Så gjorde
min mamma när hon var liten och fick den här chansen!

Här är bilderna från i fredags iallafall, innan kameran slutade fungera..




Syster.

Haha!


Nice bild, huh?!

Titanic..


Jag älskar dig.

Bjuder!

Klätterapor..!



Slå det här då.. ;)

HAHAHA!!

Mogen bild? =) Lägg märke till söta Ida också..


*SMACK, där ramlade kameran* Nu funkar den inte för tillfället..

Kommentarer
Postat av: Olga<3

Logga in på msn gumman ! ;* <33333333

2010-05-30 @ 17:38:20
URL: http://olgathorneviik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0