Jogga!

2010-05-18 @ 18:42:25
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Hej alla!♥

Förlåt för dålig update idag. Har inte orkat bloggat, har mått piss. Verkligen! Hur mår ni själva
då, allt bra?.. Idag ska jag träna med mamma och vi ska ha en ta-hand-om-mig-själv-kväll...!

Snart ska jag äta köttfärssås & spagetti, mums! Sedan drar jag och mamma ut på en jogging
sväng utan Roxie tror jag? Det kanske inte är så smart att ha med sig en hund när man ska
jogga? Eller vad tycker ni.. Måste göra matteläxan också, om jag hinner ska jag ringa Valeria
också, hatar min gamla mobil. Batteriet dör på den hela tiden! Idag har det verkligen varit
skit varmt, fick värmeslag när jag var ute med hunden tidigare.. Ska sätta mig vid köksbordet nu!

Hörs imorgon, hinner inte blogga mer idag tyvärr.
XOXO
/ linnea ljung


Kommentarer
Postat av: Alicia

Ring mig så fort du kan! Du SVARAR ALDRIG!

2010-05-18 @ 20:31:29
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: chiara

Linnea, kan du göra design till mig?



Älskar dig syster, vi glider, <3

2010-05-19 @ 14:31:02
URL: http://cchiaracapodiferro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0