Jag lever!

2010-05-25 @ 23:05:19
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej världens bästa läsare!♥
Som orkar stå ut med den väntan på att jag ska uppdatera..!

Har åkt på en jävla öroninflammation, helt underbart! :-) Hell no, det är inte alls kul!
Stannade hemma två dar, kul att missa ännu mer i skolan. -.- Går nog imorgon, I know är
typ jämt hemma från skolan, ska bli skönt nu när mamma slutar jobba på det där dagiset så
hon slipper ta hem alla baskilusker!

Men ska komma till saken, ville göra ett inlägg för att visa att jag är vid liv, så ni behöver inte
oroa er! Åkte iallafall iväg med mamma idag och fixade mitt pass till resan i sommar så vi
passade ändå på att handla lite saker, och dom sakerna blev ju inte "lite". ;-)

Svarta tights från BikBok 99 :-

Vitt linne från H&M divided 99 :-

Randigt linne från H&M divided 99 :-

Genomskinliga strumpbyxor till skolavslutningen från H&M 49.50 :-

Skor från skopunkten, ska kankse lämna tillbaka klackskorna!

Flippflops 29.90 :-

Hair mousse från H&M

Saker som ska med till Serbien (undan plockat)

Smink från H&M! Vattenfast mascara till krisdagar där borta.. :-)


Annat som jag fick som jag inte tog bort på: Parfym, halsband, armband, hårsnoddar!
Det kallas att vara bortskämd, men det får man vara ibland? Mamma betalade allt idag,
tack mamma. Jag älskar dig!♥

Ska väl krya på mig nu då & sova så sött. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0