Ingen powerwalk

2010-05-11 @ 20:40:28
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Nu har jag duschat eller rätt som sagt badat. Låg nästan en timme.
Skulle följt med mamma på powerwalk, men orkar inte, ser hemsk ut, orkar inte
fixa mig & är jättetrött. Funderar på att bara klä på mig pyjamas och lägga
mig och kolla på film. Gud vad mysigt! Sista dagen i skolan imorgon också innan
vi är lediga, asnice! :-) Men tror det blir så att jag lägger mig tidigt idag.
Skriver kanske ett inlägg till!
PUSS&KRAM ' ♥

Kommentarer
Postat av: Ida§

hej älskling vill du göra nått i helgen?<3

ÄLSKAR DEJ GUMMAN och SAKNAER DEJ :(<3

2010-05-11 @ 21:01:35
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/
Postat av: Hanna Allerstrand

gaaaah Linnea, saknar då det var vi! eller asså när vi chattade med varandra, vi måste träffas snart gullunge <3

2010-05-11 @ 21:02:45
URL: http://funiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0