I'd rather be with you

2010-05-23 @ 15:30:47
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Du är som min syster, som en i familjen, du är som en liten ängel fallen ner från hilmen.

Jag älskar dig, idag och imorgon, föralltid, här och nu, ska alltid vara jag och du.

Även vad som händer så ska jag alltid finnas där, om jag inte visat på riktigt att den jag

älskar är du, så lovar jag att bevisa det nu! För du mitt liv, min sol, mitt ljus, min trollunge,

mitt allt. När jag gråter över oss, är för att det som vi har är så stark och inte går att förlora.

Älskling, när du fryser lovar jag att hålla om dig. Gumman, när jag ryser lovar jag att det är

för du har talat om för mig.. att du älskar mig! ♥ Tro inget annat än att jag älskar dig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0