Home..

2010-05-09 @ 20:46:48
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej alla underbara!♥

Nu är jag hemma. Gud, har varit med massor av människor.. Dags att börja berätta..?

Skulle ju åkt med Frida till Haninge men hon kunde inte, för hennes pappa kom precis
och hämtade henne! Så jag frågade massa folk med Olga kunde iallafall så åkte med
henne. Bilderna får ni imorgon får vi tog med Olgas mobil för jag har ingen. :-/ Så ah,
hittade ingenting, skulle köpt smink men sket i det!

Vi tjockade i oss hamburgare på donken..höhö. När vi kom hem så var vi i centrum en
stund & sen frågade vi om Sofia ville vara med oss så hon kom..! Vi flummade skiten ur
oss, jag skämde ut mig skit mycket. Sen när Olga skulle hem gick jag hem till Sofia & vi
kollade på Scary Movie 4 och tog bilder, sen har vi inte gjort så mycket.. Som sagt, ni får
inga bilder idag. Men i nästa inlägg får ni bilderna från igår med Frida babu! Hörs då, ♥

X o X o
/ linnea ljung,

Kommentarer
Postat av: Alicia

Varför har du ingen mobil?

2010-05-09 @ 20:59:54
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0