Handlat

2010-05-15 @ 19:47:41
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hello everybody!♥
Vi tog vårat privat plan till centrum & våra livvakter handlade lite gott till
oss tills ikväll. Dom fixade en limousine på hemvägen, det var ganska nice..!
Nu blir ni allt för avundsjuka va?!

HAHA! Lite fantasi får man väl ha. Såhär gick det egentligen till: Vi gick och tjockade
i oss en varsin pommes frites på grillen och blev fett mätta. Sedan handlade vi lite
chips, läsk, cider och marabou på Ica. Vi ska iallafall inte sova på balkongen inatt, det var
väl lite väl överdrivet..? Vet inte hur det blir den här natten, vi kanske somnar ute i skogen
eller på köksgolvet? Vem vet.. Nejnej, nu ska vi fixa en bra film och städa rummet.
Ps. Mamma lånar kameran idag, så inga bilder kommer tyvärr..

Puss på er!
XoXo, ♥

Kommentarer
Postat av: romina

den här kommentare har inte nåt med det här inlägget att göra men måste få skriva av mig. jag vet att jag skrivit det här många gånger men blir irriterad på dig och ditt skitsnack just nu. det är bara patetiskt och omoget att du går runt och snackar skit om andra och dagen efter är du vän med den, och jag hatar såna folk. och det mest irriterande är att du kallar alla systrar bästavänner att du älskar en mest. det säger du t alla. förstår mig inte på dig linnea. jag trodde inte såhär om dig. får höra massa skit om dig men jag bryr mig inte, har inte lyssnat och ändå stått vid din sida men vad får man tillbaka, ingenting.. antingen slutar du säga att alla är dina bästavänner och osv, eller så släpper vi varandra. jag orkar inte mer, och vet många som inte heller orkar med det här som du håller på med. kanske ska ta och lyssna på vad alla andra säger om dig eller?.. vafan ta och ge dig nu. du vet att jag har älskat dig men jag vet ju inte om det är sant som du säger tillbaka.. älskling du är mitt allt och bla bla.. är det skitsnack? vi tar en paus och du får välja vänner eller inte? isf slutar du med det du håller på med.

2010-05-17 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0