Första doppet

2010-05-20 @ 17:35:25
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer
Hej alla bloggläsare!♥

Skulle varit med Leonie, Sofia, Johanna & Olga idag, och bada i mörtvik..
Men efter skogåsstaffetten så jag gick jag, Iman, Valeria hem till Felicia och vi skulle
bara vara där en stund. Och jag bad Leonie och dom möta mig en bit för visste inte
vägen, keff. -.- Men dom gjorde inte det och orkade inte gå själv, så jag badade med
dom i badudden, det var skitvarmt, lovar! Så ah, årets första doppet den 20 maj? :-)
Ska städa, duscha och jogga senare ikväll! Vet inte om Leonie ska med..?
Pusshej, ♥



Kommentarer
Postat av: anna ♥

hej! ♥ hur fixar man så att jag får se folks ip:nummer. tex, om jag fått någon elak kommentar på min blogg, då kan jag se ip nummret och lista ut vem det är. kram! hoppas du svarar på denna fråga (!!!)

2010-05-20 @ 18:01:17
Postat av: Iman♥

HAHA! kaaaaaalllaaassssttttteeee vattnen :P<3

2010-05-21 @ 12:54:30
URL: http://ylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ORKA MED DEJ! DU TROR ATT ALLA ÄLSKAR DEJ, FAST ALLA HATAR DEJ! VAD ÄR DET FÖR BLOGG SOM DU HAR:s DU ÄR BARA EN HORUNGE SOM NT HAR NÅT JÄVLA LIV.

2010-05-21 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0