Dagens fråga

2010-05-30 @ 18:24:38
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
'' Vad tycker du är dåligt på sommaren? ''

SVAR;
Vissa säger att: "Nej, ingenting är dåligt på sommaren, allt är toppen." Det kan jag
hålla med om, att allt är toppen! Men liksom, det jag hatar med sommaren är alla kryp
och äckliga ormar på vägarna och skit. Hatar myggor, är på gränsen till allergisk mot
dom. Fick ett myggbett en gång på ögonlocket och det svullnade upp så jag inte kunde
öppna ögat. Det är inte kul säger jag er!

Men helt klart, sommaren är ju underbar ändå, trots alla äckel kryp som finns. Det är
varmt, man kan bada, sola, äta glass, vara uppe länge eftersom det är sommarlov..!
Gillar inte ens vintern även fast jag fyller år, hatar vintern. Skulle hellre ha sommar
än att ha julafton. Det är mysigt med Julen också men ärligt talat skulle hellre vilja ha
sommar hela tiden! Eller? Vet ändå inte, det är svårt att bestämma sig! Får ju ändå
massa saker trors det inte är min födelsedag eller Julafton liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0