Bilder från gårdagen

2010-05-14 @ 14:57:34
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer

Nu kommer bilderna från igår, skriver ingenting över bilderna. Säger det bara nu..
J a g   ä l s k a r   e r   a l l a ...

NI MÅSTE LYSSNA PÅ LÅTEN SAMTIDIGT SOM NI KOLLAR PÅ ALLA BILDERNA..!












































*Migge stolt fotograf*

Mina bästa killkompisar! :-)

HAHAHA! Fattar ni..? ;D



Crille bror!

Pratade med Valle mi amor.. :-)
ÄLSKAR ER!






Systrar & bröder,<3

Crille: Ååh Julia.. Ida: ÅÅÅH ROMEO!! Hahaha ;-)

Haha Naomi på sin balkong..

Sen började det spöregna..!



Jag frös så Crille kramade om mig, naaw vad gulligt va? *host* Ps. Vi är bara vänner!

Migge din tönt, du är så jävla skön! :-)



Älskar bilden & er..



Ni är mitt allt Johanna Rindå & Ida Karmesjö Björk ♥
Haha jag var fett udda, jag var den ända som hade ballerina skor..!


Usch, bjuder!

Party på taket! :-)

My girls!






Hoppar ni, följer jag med!

Johanna Rindå ♥ Linnea Ljung

Jag älskar dig bästavän!♥








Kommer alltid älska dig, vad som än kommer emellan oss två!..

Johanna, Ida, Crille & jag. Älskar er, tack för att ni finns för mig alla tre!



Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! asså nt för o vara taskig men jag menar det här på ett bra sätt . Ida och Crille passar värkligen ihop elr? ja tkr att dom är så söta tsm !

2010-05-14 @ 21:47:30
Postat av: Anonym

A håller med dem är söta tsm!

2010-05-16 @ 23:32:55
Postat av: Anonym

vad leker ni för?!

2010-05-27 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0