Beställt ny jacka!

2010-05-26 @ 15:47:49
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej allesammans!♥

Nu är det exakt 7 skoldagar kvar tills skolavslutningen. Måndag & tisdag vecka 23 så
kommer vi tydligen inte ha några lektioner, det är ju helt toppen! Tror jag skulle vara
med Frida efter skolavslutningen, kom vi överrens om förra gången hon sov här, hon
ska nog sova över här om jag minns rätt? Ska verkligen försöka hinna med att vara
med så många som möjligt innan jag åker!

Igår kväll beställde mamma och jag lite mer kläder, och en ny jeansjacka till mig från
Ginatricot, älskar den jackan. Alicia ska väl också beställa den, inte sant? Hon skrev
det på sin blogg förut iallafall. Aja, den jackan ska jag ha på avslutningen, det är inte
alls långt kvar.. det är inte ens månad kvar till jag åker, det är precis 24 dagar kvar,
helt sinnes sjukt, längtar som fasen!

XOXO - Jag vet att ni älskar mig!

OMG! Kolla vilka fjortisar.. ;D Okejokej, inte Ida men jag var en rejäl fjortis en tid?!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag tänkte köpa den men gjorde aldrig det:P Det är liksom 30-35 grader redan nu där så det kommer antagligen vara varmare när vi är där så då behöver jag ingen jacka.

2010-05-26 @ 19:36:53
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0