Bakat

2010-05-15 @ 16:03:35
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hallå folket!♥

Har ni upptäckt det underbara vädret? Över 25 grader här iallafall. Jag och Ida har
solat på min balkong och fått lite färg på oss!

Vi har precis bakat kladdkaka, fyfan vad jag mår illa! Och Ida som var så envis
tvingade i mig en till bit..mina föräldrar är och äter på resturang för min käraste
mor fyller år imorgon & ska fira den idag. Grattis i förskott mamma, 40 år nu. :-)

Hahaha, spillde nyss ut Idas juice, haha vi fick skratt attack.. För jag sa: Hallå,
din mobil blev blöt nu för jag spillde på den, och Ida svarade: Haha, min mobil
ligger på hyllan.. Jag bah: Aha! Sen Ida bah: Haha, du håller på och ljuga..
Hahahahahaha, *asgarv* Och nu håller hon på och knackar på min vägg och
säger att det är en jävla järnvägg, tror inte hon mår så bra idag..?! Hörs senare.


Pusshej, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0