Bad update!

2010-05-22 @ 00:14:51
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla söta läsare!♥

Gud, förlåt för hemsk uppdatering.. Den har verkligen sugit, men har haft mycket att
göra & varit upptagen med annat. Hann bara skriva få inlägg igår, men jag lovar er att
försöka bättra mig lite på det!

Idag hade jag bara 3 lektioner, jag & Valeria trodde vi hade idrott när vi skulle ha engelska
haha, så vi fick vänta skitlänge på dom andra i klassen? ;o Menmen, Carro märkte typ ändå
inte, that's good! Slutade 11.55, efter skolan så gick jag och Valle hem till mig och bakade
kladdkaka, den tog slut skit snabbt. Jävla tjockisar! Och sen gick vi ut i solen och dansade,
gick ut med gamla fotbolls shorts, dom är skit fula..så bytte om hemma sen gick vi till
centrum och handla lite saker, ben&jerry's och lite annat gott!

Egentligen skulle jag typ sovit hos henne, men klockan 8 så somnade jag typ, haha vi kollade
The Grudge 3, skit äcklig! Sen skulle hon hem och jag somnade om igen..! ;-) Trevligt..?!


I know you love me. XOXO
/ linnea ljung,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0