Allt möjligt!

2010-05-31 @ 20:43:41
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla söta bloggläsare!♥

Har varit lite på att alla möjliga ställen. Mini-mossen, stora mossen, mörtviks fotbollsplan..!
Yes, lite allt möjligt.. Har iallafall haft det trevligt med mina söta vänner. ;) Och visste ni att
jag inte åkte in till stan idag för provinspelningen? Hade verkligen ingen lust, men vet ni vad?
När jag var ute med Sofia och Jessica så ringde mamma och sa att regisören som Julia och
mamma typ känner och frågade efter mig! :O Hon sa att det finns fler chanser! Vad söt hon
var, kommer söka då!!

Imorse försov jag mig nästan, men hann ändå. Började dagen med musik & det gick ju
sådär, ingen sköter sig på våra musiklektioner. Haha, men dagen har iallafall varit lugn
och sölig! Men efter skolan var jag med Sofia & Jessica, vi hade en liten picnik på mini-
mossen. :D Lite mysigt sådär.. Sedan skulle Sofia på Sång så jag och Jessie väntade på
henne och spelade fotbollsspel! :) Sen drog vi snabbt till centrum och handlade kakor &
chips och sen stack vi till mossen.

Dit kom typ alla killar från skogåsskolan, alltså årskurs 6, och Jessica och Sofia höll på
med att kasta över mina skor över staketet. Moget va? Haha, fick iallafall damp på dom!
Och vet ni? Nu funkar inte kameran igen, det startar inte överhuvudtaget, inte alls! :(
Sen när Jessica gick hem så träffade vi Crille en stund och hade fett med flumm ska jag
säga er.. Nu ska ni få lite bilder. Kameran pajade när vi var med Crille. -.-


Jag älskar er ♥
Fan, datorn segar, ni får bilderna senare ikväll.. Mitt internet är helt fucked up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0