Allra bästavän

2010-05-18 @ 18:31:00
kategori:Life of beauty ♥ [5] Kommentarer
Nu ska ni ha klart för er.. Jag har bara en allra bästavän & det är Alicia Olofsson.

Gumman, jag saknar dig sjukt mycket. Allt vi gjort dom här 12 snart 13 åren? Det är helt
sjukt vad tiden går fort. Liksom saknar när vi jämt lekte hemma hos dig med Vanja och
Durde, haha! Du kommer alltid vara som en del i familjen, det har du alltid varit och det
kommer du förbli. Vi kommer ha det grymt kul i sommar, bästa sommaren ever! Men hur
ska vi klara 2 månader, även om vi kommer tjaffsa så vet du att det bara är för att jag
hatar dig när du beter dig som mitt syskon, men alla hatar ju sina syskon ibland, men jag
älskar dig ändå för du är alltid min lillasyster anyway! Systrar bråkar, och du & jag kan ju
överdriva fett mycket men det är ju bara för att vi älskar varandra! Right? :-)

Vi måste fira 12 år tillsammans i Serbien, ska köpa en liten pressent till dig också, ofcourse!
Men du får inte bestämma själv som du gjorde på din födelsedag. ;-)

Kommer alltid älska dig. Och du kommer verkligen vara som moster till mina barn och du
kommer alltid vara min lillasyster. Folk förstår inte hur tajta vi är egentligen, I love you ♥

L i n n e a   E l i s a b e t h   L j u n g  ♥  A l i c i a   O t i l i a   E l i s a be t h   O l o f s s o n !

Kommentarer
Postat av: Alicia

Naw... ÄLSKAR DIG!<3 Vi kommer att ha det bäst:) Haha även om jag kommer irritera dig haha:P Saknar dig också, träffade dig när jag var 3-4 Dagar gammal<3

Längtar så mycket:)

ÄLSKAR DIG BABO

2010-05-18 @ 20:30:58
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Alicia

Du behöver inte köpa present Babo, Presenten är ju att du följer med<333

2010-05-18 @ 20:39:10
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: romina

hah ljug lite mer alla är ju dina "bästvänner" lalalala

2010-05-19 @ 14:14:26
Postat av: Linnea Ljung '

haha! jag har vänner, bekanta, bästavänner, och en allra bästavän! jag har bästavänner som är lite är än vän, som jag kan lita på lite mer!

2010-05-19 @ 17:17:00
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: Linnea Ljung '

sluta kommentera min blogg, orkar inte bry mig om det här längre! om du inte vill vara min vän för jag kallar alla bästavän, var inte det då! orkar inte mer.. låt mig ha många bästavänner.. det är väl bra att kunna lita på många? och ha mycket vänner! ingen annan har störts sig på det tidigare, fattar inte varför du gör det? aja, om du tycker som du gör behöver inte vi vara vänner.. har ändå andra vänner som inte bryr sig lika mycket om sånt här. pusshej ;)

2010-05-19 @ 17:19:15
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0