21.31

2010-05-10 @ 21:31:45
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tja allihopa!♥

Har varit i centrum med mamma, vi handlade lite frukost & orkar inte gå in på
detaljer? Men hann inte snacka så mycket med mamma för hon pratade bara
med Heléne (Alicias mamma) hela tiden..!

Iallafall, mamma och jag har beställt kläder till skolavslutningen & lite kläder, väskor,
solglasögon m.m till Serbien och det! Kommer få ganska mycket fickpengar så jag
kan handla lite saker till mig själv där borta, kommer få lite av mormor, mamma och
pappa & tror typ av farmor? Kul ju, ska shoppa ihjäl mig där borta och så ska jag
sola, kommer typ vara brunast av alla när jag kommer hem. :-) Awesome,? Näst sista
dagen i skolan imorgon..

Juste Steffi ska till landet på onsdag så kan inte vara med henne, så får vara med
Jessica, vi kanske slaggar hos mig.. Pinsamt. :$ Mitt hem ser hemskt ut, dom som
har varit här vet ju det. ;-) Men måste fortsätta med matteläxan nu, innan jag somnar!


XOXO,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0