20.36

2010-05-17 @ 20:36:51
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hejsan alla!♥

Idag har jag gjort massor. Solat, pratat med Alicia, läst min bok, gått på hundpromenad,
ätit glass, kollat på filmer, och mycket mer. Tänk hur mycket man kan hitta på när man är
ensam och har tråkigt. Fick lite färg på mig idag, det var jätteskönt att ligga i solen och
bara läsa och ta det lugnt.

Mamma är i centrum med Linus just nu och handlar. Hoppas hon handlar "hjärtan" till mig,
älskar verkligen dom. Men den här helgen har blivit den sista helgen för mig att äta chips,
godis, och ja det som är mest onyttigt. Har faktiskt tänkt på att ta hand om min kropp. Ska
börja idag med att smörja in mig efter olje-badet, ska smöja in mig med body lotion och
en helt underbar kräm som mamma använder, man får skit fin hud.

Ska också börja med jogga imorgon. Mamma och jag har pratat om att jogga på måndagar,
tisdagar, onsdagar & gå powerwalks på torsdagar och söndagar. Men idag blir det ingen tror
jag? Men det ska bli skönt att börja ta hand om mig själv lite mer... =)


XoXo - Linnea Ljung ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0