12 maj 2010

2010-05-12 @ 16:45:37
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej kära bloggläsare!♥
Förlåt för dålig uppdatering igår, skrev endast 5 inlägg. Surt ellerhur..?!

Idag har jag städat mitt rum och så, vet ni hur ont jag haft i kroppen idag eller?
Usch. Men har rensat mina lådor, min garderob, filmer, saker till datorn osv.
Har gjort jättefint i mitt rum. (?) Ser precis som vanligt ut förutom att jag bara
har tagit bort massor med grejer som jag inte behövde. Idag ska jag ta det
lugnt, vet inte om Valeria kommer? Kan inte ringa henne heller för har inga
pengar på mobilen och mitt comviq kompis har gått ut.. -.- plus att hemtelefonen
är trasig. R.I.P! Haha, men ska ta en snabb dusch nu och sen skriver jag väl lite..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0