Saknar dig

2010-03-30 @ 14:33:20
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Gumman, allt som vi har gått igenom. Det är obeskrivligt! Trodde jag skulle dö förut
när du flyttade, lixom gå i skolan utan sin bästavän. Trodde vi aldrig skulle ses igen,
men det är flera år sen nu & allt är tipp & topp. Vi träffas & har kul tillsammans, men
när det gått ett halv år känns det som om det har gått tusen år & ibland saknar jag
dig så det spricker, saknar när vi bråkar om datastolen och allt det där, saknar hela
dig! Hoppas vi kan göra så som vi planerat på torsdag, orkar inte vänta mer. Vi har
alltid så kul när vi är med varandra & speciellt när vi är vi Haninge eller nåt för du
är så knäpp, haha du skämmer ut dig när du själv inte märker något! :-) Du är så
himla underbar, älskar dig! Du kommer alltid vara min lillasyster, enda sen du föddes
har jag "tagit hand om dig", vi har känt varandra i snart 13 hela år? Helt sjukt. Du
betyder grymt mycket, och du kommer alltid att vara en del av min familj, släkt och
ja du vet allting nu ju. DET SKA ALLTID VARA ALICIA OLOFSSON ♥ LINNEA LJUNG..!

- Har ingen bild just nu på datorn -
I LOVE YOU MY BESTFRIEND! ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Naw.. vad gullig du är<3 Saknar dig också jättemycket. Haha skämmer jag ut mig, det vistte jag inte:D

2010-03-30 @ 16:54:29
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0