Marabou - Helnöt (y)

2010-03-30 @ 20:45:16
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Tjo alla! ♥

Vart är alla kommentarer? Får typ inga, mest av Alicia haha! Btw, kollar på en
skit trist film "Dag & Natt" rekomenderar den verkligen inte, sjukt tråkig, man
somnar nästan! Äter marabou, nu blir ni suktade va? Men det är ändå inte så
jättesmart, jag har ju mått illa jättelänge och så äter jag marabou. Höhö, skit
samma. :-) Ska kolla på The Twilight Saga New Moon snart, maybe lite onödigt
att skriva hela namnet, menmen aja.. ska kolla på New Moon iallafall om en
stund. Det här blir nog sista inlägget för idag, är jättetrött & orkar inte sitta mer
vid datorn. Ska ordna lite gröt & sedan blir det film, godnatt då alla bloggläsare!

Ni vet att ni älskar mig! ♥ / Linnea Ljung


Kommentarer
Postat av: Olga<3

Kan lilla söta du göra en header till mig ? (a) <3

2010-03-30 @ 20:52:41
URL: http://olgathorneviik.blogg.se/
Postat av: Alicia

Krya på dig Babo<3

2010-03-30 @ 21:01:03
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0