LÄS DETTA!

2010-06-27 @ 00:55:51
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Man kan inte vara bästavänner livet ut.
Folk förändrats, det gör jag med. Och jag försöker vara den jag är idag!
Varför säger man föralltid..? Det håller ändå inte.
Jag älskar min bästavän. Hon får mig glad, som man säger på engelska..
She make my day, och hon är mitt allt.
Jag kan ärligt talat inte leva utan henne. Även om man bråkar, blir man alltid vänner
efter ett tag. Vi bråkar ofta, men liksom utan bråk är det ingen vänskap!
Bästavänner glider, tar pauser, förändrats, tappar taget.
Men med Ida tänker jag aldrig glida, aldrig ta en paus, aldrig förändras, aldrig tappa
taget. Hon är min familj, hon tillhör mig.
Vi kanske inte är gjorda för varandra, men vi har kämpat & hon får mig att stå på
egna ben och klara av dagen. Utan henne är jag som ingenting!
Ida Karmesjö Björk,
vi kanske inte är bästavänner livet ut, önska man kunde säga föralltid, önska
det alltid skulle vara du och jag. Hoppas det.
För du är mitt allt, jag menar det. Har varit jävligt dryg, har missförstått situationer,
har tagit allt för givet. Förlåt.
Jag älskar dig. Det har jag gjort sen första gången jag la märke till dig.
Älska är ett starkt ord, vissa använder det till folk dom knappt känner, förstår inte det.
Om man typ träffat en person just den dagen och sen andra dagen säger
man att man älskar den?
Man gör inte så, det kallas att leka. Det kallas att leka med vänskapen.
Ska man säga att man älskar någon
ska man mena det. Då ska man verkligen mena det. Och när jag säger det till
IDA KARMESJÖ BJÖRK så menar jag det här, nu, imorgon och föralltid!
Nu sa jag ordet föralltid, och vill att det ska räcka.
Hoppas du också vill det Ida.
Om du väljer någon annan, kan jag inte hindra dig.
Om du inte vill vara min bästavän längre, tänker jag inte stå i vägen för dig.
Vill du lämna mig, och oss är det ditt val.
Men jag vill aldrig såra dig, eller förstöra för oss, without you, no life!
Du betyder mer än jorden för mig.
JAG ÄLSKAR DIG, OCH DU ÄR MER ÄN EN VÄN, MIN BÄSTAVÄN!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0