Snap!

2010-06-28 @ 01:19:54
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Vet ni vad..vill ni verkligen veta..?

Nu blir ni nyfika tror jag. Nej då, inget speciellt men det är det att jag och Alicia ska gå
och se Eclipse premiären här i Belgrad. Damn, vad säger ni nu då? ;) Liksom.. Hur lyxigt
är det inte egentligen att gå på premiären och åka limousin dit och få gratis popcorn
och dricka och hela kittet!

Är ballast i stan så Alicia blir en aning avundsjuk på mig, alla vill ju vara mig. Speciellt när
det gäller vampyrer som Alicia är galen i, hon skulle verkligen döda mig om jag såg Eclipse
före henne. Nu ska vi tyvärr se den tillsammans, men ska sitta med annat trevligt folk..!

Kommer få hur mycket uppmärksamhet som helst. Dels att jag är underbar, och för att jag
är svensk och inte är i mitt hemland. Det finns ett problem, kommer inte förstå vad dom
säger till mig, dom fattar ju inte ens engelska i detta land. Synd för dom, skiter väl i det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0