Sluta blanda in mig!

2010-06-30 @ 18:52:47
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Jag är den jag är, jag är Linnea Ljung.
Är inte född för att vara den snällaste av alla, är inte född till att vara starkast.
Jag är inte allt det där, jag är inte erat liv.
Varför säga att jag är allt när jag inte är det, varför ljuga och säga saker när
ni vet att sanningen kommer fram. Menar inte nu att alla
har ljugit, och bara använder orden.
Det finns en person, jag pekar inte ut någon, men det finns en person som har
förstört för mig, mellan mig och mina vänner, fått oss att bråka.
Skyller inte bara på den personen, hon behöver inte vara en dålig människa för det.
Mitt liv går inte ut på att slösa tid på bråk, kämpar för liv och död
för att ingen ska bråka så jag slipper bli inblandad.
Vad det än handlar om,
blir jag alltid inblandad och folk skyller på mig? Varför just jag? Varför ska just jag bli
den som förstör? Utan ens att öppna käften blir jag
den personen som blir utsatt.
Är inte världens bästa, är den äktaste på jorden, men är inte heller falsk, och
försöker inte skilja på folk, vill bara att allt och alla ska vara vänner.
Det här känns som ett krig som aldrig går över,
men ett krig bara jag och kanske 5 andra är med i, orkar inte lida mer, orkar
inte ta åt mig av det folk säger.
Jag är också en människa med känslor, klarar inte av att bli sårad av vem
som helst, försöker vara stark i stunder av smärta och
hålla mig på fast mark och lätta mitt hjärta.
Låt mig va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0