Du fanns alltid där för mig!

2010-06-23 @ 22:12:17
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Frida Schaub, lyssna på låten ♥

Vi har bråkat mycket, men vi håller ändå ihop. Alltså det finns mycket jag vill att du ska
lägga av med och tänka på annat, men vill ändå inte bestämma och styra över ditt
liv, då är man ingen vän. Vänner ställer upp och tror på ens bästa även vad den gör..
Har känt dig över ett år nu, när vi började i samma klass blev vi mer och mer tajtare och
är hemsk glad över det. Allt vi gått igenom och alla minnen.
Minns du när vi hade tjejkväll och du bara sprutade ut saften över bordet och mina
filmer och allt blev helt blött! Eller när vi dansade som galningar
hemma hos mig. Saknar när du jämt sov över hos mig, typ varje kväll och vi garvade
åt mina föräldrar, och vi hade verkligen skit kul.
Du var verkligen som min bästavän då, kunde säga allt till dig, men du förändrades lite
då & då, och jag visste inte vart jag skulle platsera dig,
ena dagen var det helt underbar som du alltid varit sen förvandlades du till den som
inte ville lyssna eller den som inte orkade bry sig! Men jag vet att du inte är
så, du är något stort.
Du är mitt hjärta, du finns alltid inom mig. Minns du när du sov hos mig mitt i veckan
och vi städade mitt rum och möblerade, städade min garderob. Minns du
påvägen hem till dig när vi skulle hämta kläder
och den där videon när du sa "hejhejhejhejhej", hahaha måste lägga ut den där,
om jag får för dig! ;) Men allting med dig var så bra,
kunde kalla dig bästavän fast vi inte var bästavänner just nu.. kunde säga allt
till dig utan du berättade för någon. Hoppas jag fortfarande kan göra det.
Och minns du när vi sov hos din pappa och hans träningscykel, kommer du ihåg
videon? Eller i vintras när vi var ute och skulle ta bilder och din mobil
ramlade ner i snön och sen åkte vi ner vid trappan och det
blev en grön fläck på min tröja! Och när vi var på bio och såg New Moon med
Valeria och Cassie och vi skrek där och allting när vi såg Jacob.
Haha och minns du sockerläpparna? Vi hade så jävla kul!
Jag vill kunna älska dig mest, för du har alltid funnits för mig, det har många
vänner. Men jag älskar ingen mest, min kropp säger ifrån att
jag tycker om alla lika mycket. Mitt hjärta talar till mig. Ingen av mina vänner
ska känna att FRIDA betyder mest för det gör ingen.
Jo min familj och Lena & Julia, dom ända, sen är alla lika värdefulla.
Men ville bara tala om det här för Frida, du var min twinie, vi var så himla lika
inombords. Saknar det vi hade, men älskar det vi har..!

vill komma fram till att jag älskar dig ♥




Finns tusen bilder, men huvudsaken är att jag har dig Frida Schaub.

Kommentarer
Postat av: Latina rica

HAHA tönt frida är asso!-.- jävla fjorre hon e...

2010-06-25 @ 18:45:07
URL: http://valleloquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0