Old pic's

2010-06-22 @ 16:54:57
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej på er!♥

Gud, kolla vad jag hittade på mammas facebook. Alicia & jag sitter och asgarvar.. ;)

Jag, Kaxe (R.I.P), kusin Amanda ♥

Jag & Kaxe. Minns den här sommaren.. Lite läskigt!

Bjuder på den hemska på mig. Men saknar när min storebror behandlade mig som en
lillasyster..? Om han nu minns att det en gång varit så. ;)

Härlig sommarbild. Åsa, Karin, jag, Mamma & kusinen Wille.. :D

Saknar dig världens bästa Amanda!

Haha, det var lite halt vid berget. Saknar när man var liten.. Inga problem alls!

Liten promenad i skogen..!

Världens bästa storebror & söta William.

HAHA! Har alltid älskat Tacos..

Roxie & Lillen år 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0