Mobil bilder!

2010-06-10 @ 18:19:32
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej på er!♥

Här kommer mobil bilder från igår, vi tog mer bilder med Idas kamera senare. Det
här är inte så jätteroliga bilder, hann inte heller ta så mycket bilder med Johanna
för det blev så sent så hon var tvungen att gå hem & jag skyndade mig hem till Ida! ;)



Johanna Rindå, min livsglädje. You make my day! :)

Random.

Jag älskar dig nästan mest gumman!



Sötnos!

HAHA! Misslyckad, skulle hoppa när bilden togs. Mitt smink blev en katastrof..

Bjuder, ser ni mitt smink? Haha! :D

Hemma hos Ida.


Mobbad puss,

Älskar dig bästavän. Snyggaste bilden va? ;)



Kolla vad söt hon var i årskurs 6!

Och så avslutar vi med en bild på mig! ♥ Cooling..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0