Min dröm!

2010-06-28 @ 20:06:23
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Detta är mycket fantasi, men såhär vill jag ha det i framtiden..!


Jag ska ha en egen limousin, och en egen chaufför. Han ska skjutsa mig dit jag vill,
när jag vill shoppa, träffa vänner och allt sådant. Ska inreda ett eget hus, helst utomlands,
och det ska vara stort hus med pool. Ska vara kändis, skådespelare, tjäna mycket pengar.

Jag ska ha världens snyggaste pojkvän, inte skaffa barn innan jag blir minst 25 år, ska vara
kompis med Justin Bieber, nej då, men iallafall fått träffa honom! :) Jag ska ha stor bil,
liten hund, fin tomt, fina möbler. Ha en betjänt hemma som gör allt jag ber om, städar åt
mig, går ut med hunden, serverar mig! Helt lyx liksom.

Ska få gå in gratis på bio, grönalund, alla ställen även om jag är under 18 år. Få gratis
drinkar, mat, ha en privat uteservering för bara mig och mina vänner eftersom jag kommer
vara kändis, orkar inte med massa papparazzis..?! ;) Dah.


Vilket lyx liv man skulle ha. Men alla vet ju att jag kommer få ett sådant liv i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0