Mamma & pappa!

2010-06-18 @ 14:29:43
kategori: ♥ [2] Kommentarer
Mamma det var du som födde mig, ni gav mig ett liv. Ni gjorde mitt liv värt att leva.
Vad skulle jag göra utan er? Kan prata med er om vad som helst.
Ni lyssnar alltid på mig. Du och pappa är mitt allt, ni fick mig att stå på egna ben!
Jag kommer sakna er otroligt mycket i sommar. Kommer längta hem, längta efter er..

jag älskar er mest av allt på denna jord!♥



Det är ni som har skapat mig. Utan er skulle jag inte kunna andas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska inte din mamma eller pappa följa med till Serbien?

Eller ska bara du, Alicia och hennes familj eller med vilka ska du åka med ?



2010-06-18 @ 16:15:34
Postat av: felli

gud vad söt :)

2010-06-20 @ 20:44:32
URL: http://fellikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0