Lyssna noga!

2010-06-28 @ 04:19:45
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Du är inte den ända i mitt liv.
Det är inte bara du som betyder mest.
Det finns andra också, andra som står ut med mig & vad jag gör..
Har inga problem med det om du tycker illa om mig eller vad det nu är du är sur för.
Men jag är jag, du är du.
Kan inte ändra på något. Som det är nu, det avgör du. Vill du vara min vän kom tillbaks då,
men ska du hålla på såhär varje gång orkar jag inte och det vet du.
Hatar att bråka med dig, mår så dåligt. Får skuldkänslor,
det känns som om allt är mitt fel, fast det vet både du och jag att det inte bara är mitt!
Jag älskar dig, men ibland förstår jag ingenting,
du kan komma från ingenstans och kräva massa saker och när jag inte accepterar det
blir det tjaffs. Det är grymt jobbigt, vill slippa allt det där.
Vill inte slippa dig, du liksom trollungen i min familj, vi vill inte ha det såhär! Ellerhur?
Om du inte vill vara min vän är det upp till dig, tänker inte hålla på och dadda,
tänker leva mitt liv och jag respekterar dig som vän och dina vänner,
men kom inte och säg att jag är falsk?
Det är bara så jävla onödigt, att säga att jag är falsk och att du hatar mig? Säg det bara
om du menar det, varför använda så starka ord som sårar?
Jag älskar dig och allt vi hade Leonie Palmqvist, men är rädd för att det inte finns något
kvar, för vet inte om jag orkar mer!
Men du kommer alltid tillhöra mitt hjärta, min familj, glömmer aldrig min bästavän som liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0