Linnea Drottning @ facebook

2010-06-29 @ 18:27:03
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Jaha, nu efter denna långa dag, efter man solat, blivit brun, duschat, ätit, klätt på mig,
fixat mig är det dags för bloggning & facebook. Är det inte så? Yes, alltid för mig!

Ni vet ju att jag jämt skriver "Just nu chattar jag med mamma", då är det oftast på
facebook, ibland på msn men hon är inte alltid inloggad där. Såklart jag chattar mycket
med mina föräldrar varje dag nu när jag inte träffar dom varje dag..! ;) Älskar er.

Klockan halv åtta har vi bokat tid, alltså tid för tandläkarn, ni vet i Serbien drar dom ut
alla tänderna? Det är inte så bra men ska få löständer. Nej haha! Halv åtta har vi bokat
tid för jag ska låna Alicias dator så jag kan webba med mamma & pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0