Hemma!

2010-06-14 @ 23:17:16
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hello people!♥ ;)

Kom hem nyss. För bara några minuter sen. Var ju hos Ida, Crille följde också med dit!
Grym dag idag alltså, kul att jag äntligen fick vara med Steffi innan jag åker också. :D
För er som undrar så hände det en sak så kunde inte slagga hos Ida, men vi ska vara
imorgon iallafall! Crille och jag bara låg på golvet hos Ida och skrattade, eller iallafall jag,
för Crille flåste i mitt öra, det kittlas som fan. Och så var det så kul, för Ida bara satt helt
ensam och nästan grät för hon kollade på en video, typ någon sorlig video på youtube..!

Chattar med Ida bästavän på msn just nu..vi har grymt kul, och gör gud-vet-vad med
gud-vet-vem! Haha ;) Mer uppdatering kommer, måste verkligen skärpa mig nu..visst..?


Bilder från dagen kommer. Måste bara ladda över dom!
X O X O - Ni vet att jag älskar er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0