Grillat!

2010-06-16 @ 19:00:13
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej allihopa!♥

Har varit borta idag, hela dagen sen imorse! När jag kom hem grillade jag med
familjen och Lena & Julia. Mysigt, och så har vi spelat lite spel, har varit ganska
skönt väder idag iallafall..?! ;) Idag kändes lite som sommar, förutom nu? Det
känns som om det kommer bli regn när som helst. Men nu ska jag fika lite med
Lena, Julia och alla och sedan hoppa in i duschen. Imorgon är det sista hemma
dagen, för på fredag sticker jag till min underbara Alicia som jag ska vara med
hela sommaren. :D LÄNGTAR..! Ni får ha en bra fortsatt kväll så hörs vi senare.


X o X o - Linnea Elisabeth Ljung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0