2010-06-10 @ 22:13:59
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Jag har känt glädje,
och jag har känt tårar.
Men det jag känner nu det är
något som jag provar.

Den första gången
och jag vet att det är bra.
Detta är en stark känsla och den
kommer alltid finnas kvar.

Du ger mig hopp,
du får mig att må bra.
Har känt den känslan förut,
men inte som idag.

Du är speciell,
inte som alla andra.
Du tog bort depressionen,
du hindrade fan mig från att falla.

Jag skulle göra vad som helst för dig,
för jag vet att du skulle göra allt för mig.

Så därför passar vi ihop,
det ska alltid vara vi.
Tillsammans delar vi på allt
och skapar våran egna framtid.

Du & jag,
ingen kan skilja på oss.
och att det alltid ska vara så,
det är ju en självklarhet förstås.

Ingen kan ändra på det jag känner för dig.
Jag kommer göra allt för att du ska stanna här hos mig.

Utan dig är jag inget,
du är den som får mig känna vinden.
Skulle inte klara mig utan dig,
mitt liv är uppbyggt av den kärlek du ger mig.

Du ger mig luft,
du får mig att andas.
Du är den som får mig på jorden stanna.

jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0