Bilder från i förrgår!

2010-06-22 @ 13:03:53
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer

Här är lite bilder från i söndags när vi var i Avala. Vi gick 1500 meter upp för ett berg. ;)

Någon skylt Heléne tog kort på.

Söta flaskor va?

Minns inte hur högt tornet var, men väldigt högt.. :O


Rajna, Alicia & jag! :)

Gud vad jobbigt det var att hänga över där.. :P

Rajna, Alicias mamma Heléne, jag & Alicia!

Uppe i tornet, kolla utsikten. Häärligt! ;)




Ingen var beredd. Usch bjuder på den! ;D

Ser ni? Har fått lite färg iallafall. Alicia din blekfis! ;)

Visste ni att det finns 5000 hemlösa hundar i Serbien? :( Sorligt..

Så söt, men dom har ju massa bakterier så man får inte klappa..!

Gud mitt leénde ser fejk ut.

jag älskar dig bästavän ♥

Det var ju molnigt hela dagen, som ni kanske märkt på bilderna..

Cool bild, huh? :D


Några konstiga "statyer" :P


ÄLSKAR BILDEN!

Vi har köpt pool till den stora balkongen! :D

Vet inte vad det heter, men ni ser på bilden vad det är.

Alicia och jag köpte likadana, skit fin. Men ni får en bättre bild sen. ;)

Haha, Alicia din papparazzi..


Ja det var dom.. Ska ta bilder senare på huset & skicka till mamma & pappa. :D

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jaa asså det är så synd som sånna hundar, man vill gå och klappa dem och ta med dem hem, men de går ju inte :(

2010-06-22 @ 20:17:25
URL: http://jjustdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0