Bästavän!

2010-06-16 @ 23:08:47
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer
Gumman..

Snart ses vi, om bara några dagar & jag saknar dig otroligt. Vet att vi kommer bråka
skit mycket där borta, men syskon bråka och hatar varandra ibland men vi älskar ändå
varandra hela tiden, dag och natt, morgon till kväll, mörker och ljus, land och hav, vått
och torrt! Hela tiden. Du är den bästavänner som finns på jorden, alla betyder lika
mycket men du har funnits för mig sen jag var liten, och därför är du lite extra! Du gör
min dag, du finns där, du är allt en vän kan önska sig. Såklart, du kan vara världens
jobbigaste unge, helt cp-skadad, då menar jag inte det bokstavligen. ;) Men du vet vad
jag menar, vi har hållt ihop i 12 år nu, och ingen kan skilja oss åt, inte något!

12 år tillsammans & det ska bli fler. Jag älskar dig Alicia Olofsson..min bästavän!♥



Kommentarer
Postat av: Alicia

Cp-skadad är mitt namn:D

Älskar dig jättemycket, du kommer alltid att vara mina bästa vän<3

Jobbig kan du räkna med, kommer du ihåg förra gången vi träffades? Det första jag sa till dig var '' vilken fjortis du har blivit''

2010-06-16 @ 23:13:11
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: madelene

varför var din blogg låst förut ? :o

2010-06-16 @ 23:48:52
Postat av: Anonym

jepp din blogg var låst förut. :/<333

2010-06-17 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0