Bad weather

2010-06-27 @ 20:58:35
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Hej alla bloggläsare!♥
Hur mår ni då? Har det varit fint väder i Sverige..?

Här i Serbien är det regningt. Vädret ändrar sig snabbt här, det kan vara stekande sol
och sedan öppnar hela himlen sig som om man står i stor dusch. Har Varit lite ledsen
idag & längtat hem, har till och med gråtit efter mina vänner..! ;) Så mycket betyder ni
för mig, även dom jag är osams med. Med efter maten badade vi i poolen och sedan
tog en lång dusch tillsammans.

Förlåt för dålig uppdatering också, har liksom inte haft tid. Har chattat med Jessica, min
underbara mamma och lite annat folk och inte tänkt på bloggen. Man måste inte alltid
blogga, det tar sin tid om jag inte har lust! Right?

Gammal bild på mig och Frida från i April. Saknar dig Fruthie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0