Åker snart

2010-06-16 @ 21:55:21
kategori:Life of beauty ♥ [4] Kommentarer
..Snart är det dags för resan till Serbien..!

Gud vad spänd jag är, vill verkligen åka nu. På en gång. Men får vänta yttligare tre dagar.
Jag åker till Alicia på fredag, och på lördag morgon åker vi tidigt till Arlanda.
Snart händer det, hoppas verkligen att mitt internett funkar där borta i huset så jag kan
blogga lite varje dag. Är inte det ett måste.. Ellerhur..? :D

Har ju varit orolig för planen har varit inställda men pappa kollade upp och nu är det inga
inställda flygplan så nu kör vi igång på lördag..! ;)




Kommentarer
Postat av: Alicia

Kan du ringa? Snälla! Viktigt!

2010-06-16 @ 21:59:05
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Mamma:P

En påminnelse om att du är världens bästa dotter för det mesta i allafall mohahaha:)

Hoppas verkligen att du får en underbar sommar med Alicia och Heléne:)

Vi kommer sakna dig i massor....

Hoppas också att alla kompisar klarar av att vara vänner med varandra och kommit längre under sommaren när du är borta. P.S Bra vänner finns kvar och saknar dig, dåliga vänner som gör fel saker (vuxendefination) klarar man sig utan...vilket alla kommer att komma på förr eller senare

Kram mamma<3

2010-06-17 @ 07:47:53
Postat av: Anonym

:) Kommer du ha datan med dig så du kan blogga ? <3

2010-06-17 @ 10:27:03
Postat av: Lisa

läser din mamma din blogg? är det bra elr dåligt? ;D

2010-06-18 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0