01.19

2010-06-11 @ 01:19:14
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hejsan alla vakna!♥
Sover alla vid den här tiden på sommarlovet..?! Man ska ta vara på tiden
så länge man kan ju. Nu är det ett sånt tillfälle, och jag tänker vara vaken på nätterna.

Ikväll har jag fixat på rummet, tvättat alla mina kläder, lagt undan grejer till resan osv. ;)
Har haft mycket att göra ikväll. Tänker sova när jag blir trött, är inte ett dugg trött just nu,
men får inte vara uppe hela natten nu för ska upp tidigt imorgon och städa
inför kvällen och sånt. Mina föräldrar ska iväg så det blir FF! :D


Om jag orkar ska jag fixa designen. Jag vet att jag sa att jag inte skulle byta innan jag
åker, men åker liksom nästa lördag och kommer kanske inte ha tid med att
sitta och göra en design när man vill sola & bada, ellerhur? Men får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0